Help ik kan mijn website niet openen

Op onze servers maken wij gebruik van diverse tools om hacks te voorkomen. Zo zijn er verschillende Antivirussen en Firewalls geïnstalleerd.

Indien probeert in te loggen met een onjuiste gebruikersnaam en/of wachtwoord dan kan de firewall dit detecteren als een mogelijke hack. Hierdoor kunt u in de ban list terechtkomen. Als dit gebeurd dan is de website niet meer bereikbaar vanaf uw huidige IP-adres, ook e-mail kan niet worden opgehaald.

Let op: Voor andere gebruikers is de website wel bereikbaar.

Hoe kom ik uit jullie ban list?

Stap 1 - Achterhaal uw IP-adres
wat is mijn ip-adres Om u uit de ban list te halen, hebben wij uw IP-adres nodig. Deze kunt u eenvouding herleiden via de website www.myip.nl.
Open de pagina en kopieer uw WAN IP-adres (zie afbeelding hiernaast).

Stap 2 - Geef uw IP-adres door
U kunt ons op de hoogte stellen door een e-mail te sturen naar support (at) hostrack.nl o.v.v.
Uw naam: bijv. Hans Pietersen
Uw website: bijv. www.domein.nl
Uw IP-adres: bijv. 95.97.71.125

Nadat wij geverifieerd hebben dat u een klant bent van HostRack, wordt u direct uit de ban list gehaald.

Hoe voorkom ik dat ik in jullie ban list terechtkomt?

Indien u altijd met het juiste wachtwoord inlogt en websitepagina's met een 'normale snelheid' opent, dan zult niet in onze ban list terechtkomen.

Let op: E-mailprogramma's op uw mobiele telefoon, maar ook Microsoft Outlook halen automatisch e-mails op.
Indien dht inloggen de eerste keer mislukt, dan wordt dit automatisch nog een keer geprobeerd... en nog keer... totdat u in de ban list terechtkomt.
Vaak zijn dus verkeerd ingestelde wachtwoorden in bovengenoemde programma's de oorzaak.

Our Solutions

Service

Social Link