Support

Het kan natuurlijk voorkomen dat u op problemen stuit en dat u hulp nodig heeft. Vanzelfsprekend staan onze medewerkers dan voor u klaar. Voor een duidelijke en heldere samenwerking is deze hulp gebonden aan een aantal regels en voorwaarden. Daarom geven wij u hieronder een overzicht van deze voorwaarden en de tarieven die verbonden zijn aan onze support. Voor alle support geldt dat u een beroep op ons kunt doen, zowel via ons ticketsysteem als per e-mail, op werkdagen van 09:00 uur t/m 17:00 uur, U vindt ons ticketsysteem op: http://support.hostrack.nl.
HostRack streeft er naar om alle hulpvragen zo spoedig mogelijk te beantwoorden en wij proberen u altijd een indicatie te geven van wanneer u een antwoord op uw vraag of de oplossing van uw probleem mag verwachten.

Supportgarantie

Indien uw hulpvraag ontstaat naar aanleiding van een storing of fout van de zijde van HostRack dan ontvangt u van ons gratis hulp en ondersteuning totdat het probleem volledig verholpen is. Ditzelfde geldt voor websites en websites die door ons team zijn gerealiseerd..

Frequently Asked Questions

Bij HostRack krijgen we vaak dezelfde vragen van klanten. Natuurlijk staan wij iedere klant graag te woord, maar het kan zijn dat u even moet wachten op een antwoord van onze kant. Vervelend natuurlijk als u direct verder wilt met uw werkzaamheden. Daarom hebben wij een overzicht gemaakt met vragen die ons vaak gesteld worden en, belangrijker nog, de antwoorden hierop. Kijk even of uw vraag hier ook tussen zit. Vaak kunt u dan direct weer verder en bespaart u een hoop tijd. U vindt onze F.A.Q. hier.

Basis Support

Voor kleine hulpvragen kunt u dagelijks bij ons terecht. Indien u contact opneemt kunnen middels ons ticketsysteem kunnen wij doorgaans direct een antwoord bieden op uw vraag. Voor deze ondersteuning berekenen wij geen kosten. Voorbeelden van hulpvragen die binnen deze categorie vallen zijn:

  • vragen over de werking en configuratie van uw hostingpakket
  • uitleg van de verschillende termen die gebruikt worden binnen uw hosting
  • vragen over lopende bestellingen
  • vragen over domeinregistratie

 

Aanvullende Support

Als uw probleem niet direct opgelost kan worden en uw hulpvraag is derhalve groter van omvang dan kunt u gebruik maken van onze aanvullende support. Ook hiermee staan wij iedere werkdag graag voor u klaar. Voor aanvullende support rekenen wij een tarief van EUR 15,00 per kwartier. Van tevoren zullen wij uw hulpvraag goed met u doornemen en geven wij u een indicatie van de kosten, zodat u van tevoren weet waar u aan toe bent. Zo kan het voorkomen dat u hulp nodig heeft bij de configuratie van uw server of dat u met een ander technisch probleem zit waar u niet 1-2-3 een oplossing voor heeft. Wij staan u graag ter zijde met onze uitgebreide technische kennis en kunnen u vaak een snelle- en effectieve oplossing bieden.

 

Service Level Agreements

Als uw organisatie sterk afhankelijk is van onze hostingdiensten, dan is het verstandig om van te voren vast te leggen hoe snel er gereageerd wordt bij uitval van bepaalde diensten. U vindt hier meer informatie over Service Level Agreements.

Our Solutions

Service

Social Link